søndag 30. august 2009

Jeg bor godt!



Velkommen til min leilighet i Banani - en av de bedre bydelene i Dhaka! Jeg bor i 4 etg i en blokk på 6 etasjer. Denne type leilighet er det bare folk med bra inntekter som kan ha råd til. I min blokk bor det forretningsfolk, ansatte i hæren og noen andre utlendinger.

Jeg har overtatt en leilghet som misjonen leide- og jeg har god plass med eget gjesterom og gjestebad! Herved er invitasjonen gitt dersom noen av dere vil komme på besøk!



(obs: alle trådene dere ser over hodet mitt er elektriske ledninger,telefontedn + div kabel tv selskaper, nettverk osv)




Jeg har egen kokk som kommer 3 ganger i uka og koker og vasker. Ellers steller jeg meg selv med stor gass komfyr og komfyr/fryser som lagrer det som kokken lager.



Jeg har egen spisestue og en tv-salong og tilgang til kabel-tv med både bbc og cnn.

Igjen - dersom noen får lyst så må dere bare komme på besøk, men gi et hint først!
Min faste e-post adresse her nå er: deputydirector@santalmission.org


Jeg bruker også: trond.niemi@yahoo.no

4 kommentarer:

  1. Skal komme på besøk så snart som mulig :)
    Prøver å finne ut når det passer best for vennene mine i Dhaka og i tillegg hva som skjer på skolen.
    Blir nemmelig kanskje tur til Roma med Historie og Filosofi klassen min, men dato er ikke satt ennå.
    Håper du har det godt, savner deg her hjemme. Fikk en klage melding fra Tarald som lurte på hvorfor du hadde sluttet på Skeiane, hehe. KLem fra minste datter.

    SvarSlett
  2. Hei Tonje! Du og Ranveig var de første til å kommentere! Du er velkommen hit, men det må jo passe med skoleferien! Kjekt at noen savner meg på Skeiene! Jeg savner de også - og dere! Gleder meg til å være hjemme litt i september! Klem fra pappa!

    SvarSlett
  3. Vi er flere som savner deg på Skeiene!!! Skal følge bloggen din... ;-)

    Klem...

    SvarSlett
  4. Hei Trond Niemi,

    Jeg ble kjempe glad å se at noen gjør noe godt for Bangladesh , tilfelvis kom jeg på denne siden og leste din blogg. Håper du har hatt det bra i Bangladesh og ønsker deg masse lykketil med å bygge college der.Jeg er fra bangladesh , elsker landet mitt uansett åssen det er, og derfor elsker jeg høre også om mitt land.

    MVH

    SvarSlett